
הדוגמנית מריה דומרק, יוצאת בית "האח הגדול | HaAh HaGadol" תוכנית מציאות ישראלית, קטפה קמפיין שנסגר עוד בזמן שהותה בבית "האח הגדול" כך עולה מדווחי חברת "גבריני קוסמטיקס" | Gabrini cosmetics, לרגל קמפיין ביוטי לחברה האיפור הבינלאומית.
■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן ישראל | כאן נעים | אתר החדשות המקומיות של כל המדינה ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.
מדובר בקמפיין ביוטי לחברת האיפור הבינלאומית "גבריני קוסמטיקס" הנמכרת בכ-85 מדינות ברחבי העולם ומציעה מוצרי טיפוח איכותיים ועמידים במיוחד אשר לא נוסו על בעלי חיים, היפואלרגניים בטווח מחירים של עד 50 ₪.
לקמפיין נבחרה דומרק בשל הערכים אותם היא מייצגת; חיבור טבעי לקהל הלקוחות של המותג בעלת יופי עוצמתי, מראה עכשווי, דינמי וסופר נשי.
אלו יחד, היוו שילוב מנצח של בחירתה כפנים של חברת "גבריני קוסמטיקס".
המוצרים מיוצרים בטורקיה, עם מגוון עשיר מאוד של מוצרים, ביניהם; מייקאפ, היילייטר, עפרונות עיניים ושפתיים, שפתונים, מסקרות עמידות, ליפ גלוסים, אייליינרים ועוד.
הערכה היא, כי עבור הקמפיין, קיבלה דומרק כ-50 אלף ₪.